В рамках методичної декади у філії «Липниківський ЗЗСО І-ІІ ступенів» 19 лютого 2020 року у 9 класі пройшов відкритий урок-практикум з алгебри «Використання формул загальних членів і сум прогресій для знаходження невідомих елементів прогресій», метою якого було узагальнення знань з теми «Арифметична та геометрична прогресії», перевірка вміння використовувати учнями отримані знання на практиці під час розв’язування задач, знайомство з історичним матеріалом, застосовування математичних знань при розв’язуванні задач фізики, геометрії, біології і т.д.; розвивати уяву, пам’ять, логіку, нестандартність мислення, вміння узагальнювати, порівнювати, навички роботи з ІКТ; виховувати інтерес, комунікативні якості роботи, навички колективної та самостійної роботи.
Учні показали знання з означення арифметичної та геометричної прогресій, способів задання послідовностей; визначення різниці арифметичної прогресії та знаменника геометричної прогресії; формул, що задають послідовності та за якими визначається сума членів послідовностей; застосовували математичні знання при розв’язуванні задач, аналізували умови задач та застосували теорію при їх розв’язуванні; мали уявлення про задачі (з фізики, геометрії, економіки), які приводять до використання послідовностей.
На уроці були використані і застосовані:
- мультимедійні засоби (проектор), підручники, картки, презентація Microsoft PowerPoint, відеофрагменти;
- історичні відомості про прогресії (відеофільм);
- мозковий штурм: приклади послідовностей і їх розпізнавання;
- дидактична гра «Математичне лото»: перевірка знань формул по темі;
- математичний диктант «Висловлювання істинне чи хибне»: картки самоконтролю з наступною самоперевіркою;
- «Де можна зустріти прогресії?» (учнівська презентація «Легенда про шахи»);
- розв’язування різнорівневих задач «Немає теорії без практики».
Результатом такої роботи стало написання учнями контрольної роботи з даної теми: 67% високого рівня, 33% середнього рівня.