Пошуки моделей, які дозволяли б навчати критичного, продуктивного мислення,
привели до створення проблемного навчання - одного з видів навчання, заснованих
на використанні евристичних методів - спеціальних методів, використовуваних в
процесі відкриття нового.
Висока ефективність проблемного навчання ні в кого з науковців та учителів
сучасної школи не викликає сумніву, однак його використання в шкільній практиці
явище не таке вже і часте. Однією з причин цього є порівняно складна технологія
його реалізації.
Саме тому в рамках методичного тижня був вибраний даний вид навчання для
проведення 18.02.2018р. відкритого уроку з алгебри у 8 класі «Функція y=√x, її властивості і графік», а
створена проблемна ситуація та формулювання проблеми стали тим пусковим
моментом, що дозволили досягти більш глибокого розуміння учнями матеріалу, його
свідомого засвоєння, забезпечили наукову доказовість знань, привчили учнів
мислити діалектично, сприяли розвитку їх особистих якостей.