У ПОШУКАХ НОВИХ МЕТОДИК...
Учитель — це
той, хто не затискує, а визволяє; не пригнічує, а підносить; не бгає, а формує;
не диктує, а навчає; не вимагає, а запитує; це той, хто переживає з дитиною
багато натхненних
хвилин.
Януш
Корчак
Реформа української школи спрямована на
переорієнтування процесу навчання на розвиток особистості учня, навчання його
самостійного опанування нових знань.
Сьогодення висуває нові вимоги до уроку,
який має реалізовувати компетентнісний підхід у навчанні, розв’язуючи
конкретні завдання, зокрема:
• підвищувати рівень умотивованості учнів;
• використовувати набутий учнями суб’єктивний
досвід;
• ефективно та творчо застосовувати на практиці
опановані знання й досвід;
• формувати в учнів навички здобувати,
осмислювати та використовувати інформацію з різних джерел;
• підвищувати рівень самоосвітньої та творчої
активності учнів;
• створювати умови для інтенсифікації освітнього процесу;
• формувати моральні цінності особистості;
• розвивати соціальні й комунікативні здібності
учнів;
• створювати ситуації успіху.
З цією
метою вчитель початкових класів Свічар О.В.
провела круглий стіл “Нові формати освіти. Універсальні форми і методи
роботи у початкових класах”. На засідання були запрошені учителі – предметники
, які викладають у початкових класах. Їхній увазі було представлено: “Метод
проектів”, “Велике коло”, “Мудрі сови “.
Після назви конкретного прийому(
методу), стисло наведено особливості й послідовність його проведення (правила
його застосування) та докладний перелік компетентностей, які розвиває в учнів
застосування цього прийому.